HTML

Learning to smile

Friss topikok

Címkék

Vágy és Tett

2012.01.06. 00:00 karamcsand

 

Tegnap arra gondoltam, megszüntetem ezt a blogot, viszont szeretnék csinálni egy tematikusat. Most már előbbiben nem vagyok olyan biztos.

Volt Dórinak születésnapja és azt hiszem, igazán boldog volt tőle és ez jó. Mostanában vele találkozom a legtöbbet és van kommunikáció és ez jó. Kell, mert nincs elég emberi kapcsolat, pedig én ezt nagyon igénylem.

Most épp nincs munka, mert felmondtam három hete. Voltam munkanélküli központban, majd lesz, ami lesz. Egy tökéletes világban beiratnának agytágítóra, párhuzamosan ott is és az EKF-en is megokosítanának, aztán találnék egy piszok jól fizető melót és egy év múlva elmennék Erasmusszal messzi földre, aztán lediplomáznék és csak úgy mellesleg megtanulnék profin hangszereket készíteni is Spártában. De ha lesz miből élnem és nem leszek lelombozva, mint a szomorú fűz fűtési szezonban, már akkor is örülök. 

Holnap Lineáris Algebra zh+beugró feladat+vizsga. Lehetnék boldogabb?

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://somacher.blog.hu/api/trackback/id/tr306208637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

enzé 2012.01.07. 21:11:13

milyen tematikus blog? miről? (madarak gitárok építészet matek zene hangszerkészítés?)

ákos a dozi 2012.01.13. 01:34:17

Hangszerkészítés Spártában! Ez nagyon jól hangzik!:) Kérdés..tudnál esetleg javasolni olyan francia éttermet, ahol ilyen breton jellegű kajákat szolgálnak fel, vagy hasonló népies jellegű francia éttermet Budapesten. Előre is köszi az infót! Mindenesetre üdvözöl: Ákos a Dozi, a lassú reakcióhős,audiovizuális dokumentor

som 2012.01.23. 14:55:07

Enzé: közéleti blog. Korábban gondoltam építészetre is, de az egyelőre el van napolva technikai okok miatt. Matekos weboldalakból meg rengeteg van és egyébként sem érzem magamat még elég okosnak hozzá :-) Hangszerkészítéshez szintén oktalan vagyok, de ha lesz idő/önuralom, akkor fordítani akarok angol nyelvű hangszerblogokat egyrészt praktikus saját használatra, másrészt meg mindenki örömére blogban. audiovizuális dokumentor kartárs: Sajnos az én kedvenc helyem (A la galette) egy éve bezárt, azóta nem igazán láttam breton éttermet. Most nézem a Borssót, ami szimpi étterem, de a franciáknak inkább a provance-i felét fogja meg. És ahogy nézem a többit, sajnos ez a jellemző; mindenhol kacsák és libák meglepő részeit tálalják provance-i módra. Az egyetlen étterem, ahol van valamilyen Crépe, az a café bouchon, de náluk sem ez a fővonal. RIP Á la galette...
süti beállítások módosítása