HTML

Learning to smile

Friss topikok

Címkék

álom, állat, hab

2013.02.02. 10:43 karamcsand

Ma ló- és gepárdszelídítéssel álmodtam.

-

Tegnap este pedig gofrit készítettem kedves páromnak és büszke voltam magamra. Na nem azért, mert ez akkora kunszt, hanem mert egész jó habot vertem ahhoz képest, hogy eszközök híján egy villával álltam neki.

-

Bejelentkeztem varrótanfolyamra.

Najó, természetesen nem ez a helyzet, csináltam már ennél durvábbat is és tényleg érdekel ez, de azért ezeknek megvan a maga... hát talán azt mondhatom, hogy pikantériája?

-

Elkezdtem foglalkozni LATEX-kal, de megint úgy érzem, hogy minden informatikus annyira kocka és annyira szakbarbarian, hogy az borzasztó. Egy kezdők számára készül leírás első oldalain már olyan fogalmakat használ, amitől minimum egy nettó agyvérzés kerülget, pedig én 25éves ifjú mat/info-szakos hallgató vagyok, szemben az ezt a jegyzetet szintén használó ötvenes matek-X szakos tanárokkal.

Türelem, türelem, türelem.

-

Van diákigazolványom. A korábbi rózsaszín stílussal szemben ez most linzer-színekben pompázik. Mondjuk arról fogalmam sincsen, hogy a matricát hova kell majd ragasztani, mert kb egy matrica számára van csak hely, de valahogy biztos lesz.

-

Éneklésből sürgősen össze kéne szednem magamat, de a vizsgaidőszak után most egy megfázás(+bölcsesség-növesztés?)-torokgyulladás akadályoz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://somacher.blog.hu/api/trackback/id/tr426208623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása