HTML

Learning to smile

Friss topikok

Címkék

rékanekdota

2012.07.02. 20:24 karamcsand

Ma hallottam és kapcsolódik az előbbihez:

Két egyetemista lány beszélget, az egyikük mélyen vallásos és érdeklődik a másikról:

- Te milyen vallású vagy?
- Semmilyen.

- De azért meg vagy keresztelve, ugye?
- Nem.

- Akkor te mi vagy?

*

Egyébként megkaptam az OKJ-s papíromat. Végre vége. OMG, hogy mekkora **** volt ez a két év. Pedig már jártam egy-két oktatási intézményben..

*

Ez pedig a nap sikere!

Hűtőajtó átszerelve a másik oldalra Igeeeen. Ez úton kérdeném a nagyérdeműt: Mi értelme van egy hűtőszekrényben hegyes végű csavarnak? Fában, papírban értem, de egy előre gyártott műanyag-fém szekrényben?

Másik kérdés: miért nem terjedt el még az imbuszos csavar a normál csavarok szintjén? Kevésbé koptatja a csavarfej vájatát és a csavarhúzót is, szerintem igen hatékony eszköz. Az igaz, hogy a feje nem lehet olyan határtalanul lapos, mint társaié, de az esetek többségében ez teljesen mellékes. Most is kb mindent, amihez hozzáértem, azonnal cseréltem imbuszra. Ugyanis a régi csavarok teljesen ki vannak kopva, legközelebb már lehet, hogy nem tudnám kicsavarozni.

Egy-két hónapja vettem ezeket az imbuszos csavarokat bicóhoz. Olyat nem is kaptam, amilyet kerestem, csak hosszabbat, azt mondták, ez valószínűleg saját gyártású.

*

Aztán még az a nagy projekt, hogy a daloskönyv után (tényleg, erről nem is írtam: Csináltam új daloskönyvet, csillivilli lett, már alig várom, hogy a kezemben legyen a nyomdai példány) csináljak egy Extended Daloskönyvet, amiben vannak akkordok, meg a nagyközönségtől elzárt dalok. Illetve barátaim és üzletfeleim dalai. Ez ügyben az a nagy gondolkodás tárgya, hogy milyen formátumban lenne ez jó. Sok oldalas lehet, úgyhogy a daloskönyv tűzött, hosszában hajtott A4-e nem tűnik optimálisnak. Spirálozottban gondolkodom, ebbe talán már belefér akár a hosszában hajtott A4, de még inkább egy A5 vagy egy B-s méret, vagy más. Jó lenne összefutni Laci bácsival vagy valakivel, aki tud tanácsot adni és mellesleg árajánlatot is ad 1-2 példányra.

*

Hf for me: InDesign, LaTex, Excel makrók és Pivot-táblák. Minimum. Kéne még C#, PHP, JavaScript és egyéb nyalánkságok. Kis telhetetlen vagyok...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://somacher.blog.hu/api/trackback/id/tr886208630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása