HTML

Learning to smile

Friss topikok

Címkék

mert így maradhat ember csak az ember

2013.01.09. 19:42 karamcsand

tanulni kell

és én nem tanultam soha tanulni

az anyag sok, a jegyzetben random logikai ugrások vannak

de nem akarom, mert nem szabad megunni 

-

Olyan dolgok történtek, hogy Szilveszter volt Pájóval és Zhivel (de Kósa M nélkül), Karácsony volt minihangszóróval és csengettyűs angyallal, koncert volt Zselenszky, ahol játszottam, nem annyira jól, de elmegy (és büdös volt a hely a leányoknak), lettek új könyveim, elfogyott sok üveg méz, a Ponyvaregényben rajoltunk a munkával, nőtt a szeretetem és a tiszteletem egyesek felé, csak úgy röpködtek (és röpködnek) a születésnapok, tanítottam és tanultam, láttam a MálnaPC-t, láttam a külföldre szakadt szeretett barátaimat (kit élőben, kit Skype-on), lett hangológépem, nem lett több hitem magamban, és ki tudja, talán még többet fogok énekelni

-

Ki barátot talál, kincset talál*

*Nem, nem és nem, Gabrielle, ez a végszó nem lopás, mert ez írás és nem videó, egyébként se te mondtad, hanem Pedersoli, a vén nápolyi, avas süteményektől lopni márpedig nem lopás!

 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://somacher.blog.hu/api/trackback/id/tr916208626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

folkus 2013.01.09. 20:03:12

ÉN aztán sosem ágáltam az idézés ellen!! Nahát, mit akarsz rám húzni!

folkus 2013.01.09. 20:05:20

amúgy meg csúnyán belekavartad magad, egyrészt mert nem ki, hanem aki, másrészt mert nem Pedersoli, hanem Girotti, heh.

som 2013.01.09. 20:25:26

Nem baj, az meg egy velencei és még csak nem is karnevál. Meg kell tenni a megfelelő lépéseket, hogy ne járj mindig egy lépéssel előttem...

folkus 2013.01.09. 20:47:17

pont erre megy ki az egész. (mások azt mondják, akadékoskodás. tévednek.)
süti beállítások módosítása